Asseco SPIN je slovenský podnikový softvér so svetovými parametrami. Dokáže sa maximálne prispôsobiť Vašim potrebám i dostupným prostriedkom.
Asseco SPIN dostane riadenie Vašej firmy na novú úroveň. Ponúka množstvo kvalitných manažérskych nástrojov na spracovanie komplexných dát a jednoduchú, intuitívnu obsluhu. Systém je vo svojej komplexnosti plne škálovateľný a moduly sú dokonale prepojené. Je dostupný aj online pomocou webovej aplikácie iSPIN.
S Asseco SPIN získate špičkový softvér vyvinutý špeciálne pre potreby slovenského trhu a tiež spoľahlivé konzultačné služby dostupné vo všetkých regiónoch.
Prehľad s komplexným systémom reportovacích Business Intelligence nástrojov pre celý manažment, kdekoľvek v dosahu internetu.
Keď rastie váš biznis, systém SPIN rastie spolu
s ním. Vďaka úpravám na mieru, modulárnosti, škálovateľnosti, multimandátnosti vás systém SPIN nebude nikdy obmedzovať.
Budete si rozumieť. SPIN totiž hovorí a myslí ako Vy, funguje vo Vašej odbornej terminológii. Vďaka funkcii voliteľných evidencií, systém používa Vaše názvoslovie.
Vďaka množstvu špecialistov v regiónoch sme Vám flexibilne k dispozícii v ktorejkoľvek fáze implementácie i počas bežnej prevádzky.
Overená platforma MS.NET, trojvrstvová architektúra a maximálna bezpečnosť. A navyše kvalitné API rozhrania na perfektnú integráciu s externými SW.
Sledujeme trendy a vnímame Vaše požiadavky. SPIN neustále vyvíjame. K lepšiemu.
Informačný systém Asseco SPIN je vynikajúci základ informačnej podpory pre Vaše podnikanie. Naše riešenia vychádzajú z robustnej základnej funkcionality, ktorú dokážeme efektívne modifikovať. Stovky implementácií nášho softvéru v stredne veľkých firmách a veľkých podnikoch sú dôkazom schopnosti systému pokryť akúkoľvek odvetvovú špecializáciu.
Asseco SPIN je mimoriadne stabilný. Spoľahlivo zvláda obrovské objemy transakcií. Bez problémov dokáže zabezpečiť riadenie viacerých samostatných spoločností, ktoré si vyžadujú vzájomné prepojenie a fungovanie na jednotnej platforme. Tento obľúbený slovenský podnikový systém je použiteľný nielen na domácom trhu, ale aj v zahraničí. Ponúka viacero jazykových mutácií spolu s medzinárodnými účtovnými štandardami US, GAAP a IFRS a najdôležitejšie tlačové výstupy v angličtine.
Navyše má implementované prístupy bezpapierovej kancelárie vďaka vynikajúcej kombinovateľnosti modulov. Či už ide o príjem dokumentov, ich skenovanie a následný pohyb v rámci spoločnosti, alebo elektronické schvaľovanie a podporu elektronických formátov pri výstupe zo spoločnosti. Podnikovému softvéru Asseco SPIN nechýba integrované podpisovanie faktúr elektronickým podpisom, ich odosielanie a podpora medzinárodných štandardov výmeny elektronických dokumentov – EDI.
Vždy začíname dôkladným pochopením Vašich požiadaviek a riešenia zostavujeme presne na mieru.
Pred nasadením Vám pomôžeme s analýzou aktuálneho stavu aj kľúčových indikátorov výkonnosti a poradíme s návrhom procesov.
Po implementácii systému ostávame s Vami. Monitorujeme celkový priebeh fungovania, predovšetkým kritické komponenty a zálohujeme dáta. Môžete sa spoľahnúť na našu profesionálnu podporu až do režimu 24/7. Spojte sa s nami spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje.
K dispozícii máte integrovaný portál pre klientov Moje konto, online helpdesk JIRA, telefonickú linku na operatívne poradenstvo, e-mail a využiť môžete i osobnú konzultáciu.
Ak sa rozhodnete pre profesionálne Asseco školenia, môžete sa prihlásiť do pravidelne organizovaných školení vo Vašom regióne, alebo si objednať súkromné školenie na mieru pre Vašu firmu. Oboznámime Vašich zamestnancov s možnosťami, ako čo najefektívnejšie využívať naše systémy. Podrobne vysvetlíme i najnovšie zmeny v legislatíve.
Jadro systému Asseco SPIN je plne mandantné a systém je pripravený rásť spolu s Vaším biznisom.
Základom každého ERP je správa ekonomickej agendy. Asseco SPIN patrí medzi najkomplexnejšie riešenia na trhu.
Prehľad o Vašej firme, na jednom mieste.
Systém umožňuje komplexnú správu miezd pre spoločnosti ľubovoľnej veľkosti.
Pohyby materiálu a tovarov, plánovanie logistických tokov, skladová evidencia, fakturácia, kompletný nákup i predaj.
Modul zabezpečuje prehľady o stave výroby, plánovaní a histórii. Zefektívňuje procesy a celú výrobu.
Asseco SPIN má robustnú integračnú vrstvu na prepojenie s externým softvérom.
Nenašli ste modul, ktorý potrebujete? Naprogramujeme ho priamo Vám na mieru.
Ekosystém softvéru Asseco SPIN ponúka množstvo doplňujúcich modulov, ktoré poskytujú pokročilé funkčnosti presahujúce bežné ERP.
Inovatívnosť a flexibilita našich klientov je inšpiráciou aj pre nás. Vďaka tomu dokážeme rýchlo a efektívne meniť funkcionalitu Asseco SPINu tak, aby spĺňal aj tie najprísnejšie kritériá a nároky.
Vo svojej DNA má mimoriadnu prispôsobiteľnosť. Umožňuje rozsiahly stupeň customizácie, ktorý by ste v porovnateľných konkurenčných systémoch hľadali len veľmi ťažko.
Samozrejmosťou sú pravidelné aktualizácie systému v zmysle platnej legislatívy a plošných inovácií.
Príklady úprav systému Asseco SPIN v praxi:
Bezpečnosť a stabilita systému sú pre nás kľúčové. Dôvernosť uložených informácií a ich integritu garantuje databáza Oracle.
Asseco SPIN pre pracovné stanice je prispôsobený pre 64-bit verzie operačného systému Windows, podporujeme verzie Windows7 SP1 a vyššie.
Pre aplikáciu Asseco SPIN je aktuálne podporovaná databázová verzia Oracle 19c. Podporované operačné systémy databázového servera certifikované pre danú verziu databázy sú nasledovné:
Qlik Sense je moderné business intelligence riešenie novej generácie, ktoré patrí medzi absolútnu svetovú špičku v oblasti analýzy a vizualizácie dát. Údaje spája rovnako ako ľudský mozog tzv. asociatívnym spôsobom, poskytuje odpovede na ľubovoľné biznisové otázky bez potreby prípravy špecializovaných zostáv a reportov zo strany IT a controllingového oddelenia.
Nezáleží na tom kde sedíte, či ste v kancelárii alebo na home office. Naše systémy sú okamžite pripravené aj na prácu z domu.
Balík MOBILNÁ KANCELÁRIA obsahuje všetky funkcionality, ktoré potrebujete pre pohodlnú a plnohodnotnú prácu z vašej "domácej kancelárie".
S Asseco SPIN máte poštu pod palcom. Firemnú poštu už nepotrebujete mať fyzicky v rukách na to, aby ste s ňou mohli ďalej pracovať. Funkcia elektronickej pošty vám zabezpečí neustály prístup k evidencii naskenovaných dokumentov a vďaka kategorizácii typov zásielok vyhľadáte jednoducho a rýchlo presne to, čo potrebujete. Systém je naviazaný aj na fakturáciu, takže všetko vybavíte jednoducho na pár klikov.
Podpisujte bez pera. Vďaka funkcii elektronický podpis v Asseco SPIN odpadá potreba dokumenty tlačiť, podpisovať a následne skenovať do e-mailu. Podpisovať dôležité dokumenty tak môžete jednoducho kedykoľvek a odkiaľkoľvek.
Fakturujte odkiaľkoľvek. S Asseco SPIN nemusíte faktúry tlačiť, baliť do obálky a posielať poštou. Jednoducho ich pár klikmi odošlete elektronicky pomocou emailového servera v PDF formáte. Podpísať ho môžete zabezpečeným elektronickým podpisom. Kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Navyše, môžete využiť možnosť opakovanej fakturácie. Všetky údaje si za vás pamätá systém. To šetrí váš čas a minimalizujete chybovosť pri opätovnom vyplňovaní údajov.
Majte prehľad vo svojich záväzkoch a pohľadávkach. S Asseco SPIN nezabudnete na žiadnu pohľadávku ani záväzok. Vaše pohľadávky a ich zápočty máte prehľadne na jednom mieste a upomienky môžete posielať pohodlne elektronicky.
Všetky zmluvy na jednom mieste. Nemusíte sa prehrabávať v desiatkach spisov ak potrebujete nájsť konkrétnu zmluvu. Či ste v kancelárii alebo doma s Asseco SPIN máte nonstop prístup ku všetkým zmluvám, ich dodatkom a ostatným e-dokumentom. Kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Systém navyše automaticky kontroluje niektoré náležitosti, čo výrazne prispieva k zníženiu možnosti dostať nevýhodnú zmluvu. Zavedie vám poriadok do procesu tvorby a schvaľovania zmlúv.
Papierovačky bez papierov. Vďaka modulu Workfow v systéme Asseco SPIN vybavíte všetky papierovačky na diaľku. Elektronicky vyriešite schvaľovanie a celý kolobeh všetkých dokumentov bez toho, aby ste ich mali fyzicky v rukách. Získate prehľad o aktuálnom stave dokumentov naprieč celou firmou a eliminujete oneskorenia v schvaľovacom procese, pretože všetko viete schváliť jednoducho aj cez váš smartphone.
Aplikácia Mobilný skladník zjednodušuje rutinné činnosti práce skladníkov pri naskladňovaní tovaru, predaji a inventarizácii skladov. Je to nadstavbová funkcionalita pre Skladové hospodárstvo aplikácie SPIN, pomocou ktorej je možné vytvárať skladové doklady cez mobilné zariadenia a inteligentné čítačky.
Základná práca spočíva vo vytváraní skladových dokladov zo zdrojových dokladov napr. z objednávok alebo žiadaniek. V prípade Príjmu tovaru na sklad sa vychádza z nákupnej objednávky, kde skladník vyberie správnu objednávku zo zoznamu a snímaním čiarových kódov z tovaru potvrdzuje položky objednávky a systém vytvára príjemku na sklad.
Podobným spôsobom sú implementované procesy pre Predaj zo skladu a Výdaj zo skladu. Skladové zásoby možno doplniť zadaním online nákupnej objednávky cez mobilné zariadenie priamo do aplikácie Asseco SPIN. Stav zásob sa kontroluje pomocou Inventúry.
Aplikácia Mobilný skladník je podporovaná na mobilných zariadeniach s operačným systémom Android, iOS aj Windows.
Aplikácia Mobilný obchodník uľahčuje zamestnancom v teréne získať informácie o zákazníkovi, zistiť jeho obchodnú bilanciu a finančné podmienky pre nákup tovaru. Takisto umožňuje online vytvoriť predajnú objednávku, čím sa urýchli celý proces od zadania objednávky až po jej vyskladnenie a dodanie priamo zákazníkovi.
Aplikácia Mobilný obchodník je podporovaná na mobilných zariadeniach s operačným systémom Android, iOS aj Windows.
Aplikácia Mobilný manažér je nástroj na získanie dôležitých informácií o chode firmy v jednoduchej podobe. Je postavená na platforme Qlik Sense – modernom business intelligence riešení a ponúka nasledovnú funkcionalitu nielen pre manažment firmy:
Grafické výstupy je možné prezerať v ľubovoľnom prehliadači na vašom notebooku alebo tablete.
Asseco SPIN Public je plne integrovaný modulárny ekonomický systém vyvinutý pre potreby slovenského trhu so zapracovanou komplexnou slovenskou legislatívou, ktorý sa dokáže maximálne prispôsobiť Vašim potrebám.
Asseco SPIN Public dostane riadenie Vášho úradu alebo organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti, resp. samostatnej organizácie na novú úroveň s využitím cloudového riešenia s následným spracovaním údajov v Oracle Business Intelligence. Systém je určený na podporu procesov finančného riadenia, rozhodovania a hodnotenia efektívnosti vynakladania rozpočtových prostriedkov subjektov verejnej správy.
Asseco SPIN Public pomáha viac ako 5000 používateľom v efektívnom riadení a vynakladaní verejných finančných prostriedkov napríklad aj v prostrediach 6 samosprávnych krajov, viac ako 25 knižníc, 300 gymnázií, stredných odborných a priemyselných škôl, 140 Centier a domovov sociálnych služieb, 40 múzeí a osvetových stredísk, 12 divadiel
Prehľad s komplexným systémom reportovacích Business Intelligence nástrojov pre celý manažment, kdekoľvek v dosahu internetu.
Keď rastie váš biznis, systém SPIN rastie spolu
s ním. Vďaka úpravám na mieru, modulárnosti, škálovateľnosti, multimandátnosti vás systém SPIN nebude nikdy obmedzovať.
Budete si rozumieť. SPIN totiž hovorí a myslí ako Vy, funguje vo Vašej odbornej terminológii. Vďaka funkcii voliteľných evidencií, systém používa Vaše názvoslovie.
Vďaka množstvu špecialistov v regiónoch sme Vám flexibilne k dispozícii v ktorejkoľvek fáze implementácie i počas bežnej prevádzky.
Overená platforma MS.NET, trojvrstvová architektúra a maximálna bezpečnosť. A navyše kvalitné API rozhrania na perfektnú integráciu s externými SW.
Sledujeme trendy a vnímame Vaše požiadavky. SPIN neustále vyvíjame. K lepšiemu.
Asseco SPIN Public zabezpečí spracovávanie údajov v reálnom čase, ľahkú dostupnosť údajov pre všetky subjekty v rámci kapitoly, jednoduchosť spracovania zdrojových dokladov.
Riešením je plnohodnotne zabezpečená centralizovaná správa systému a vytvorené možnosti na integráciu s inými externými systémami implementovanými vo verejnej správe (napr. systémy Štátnej pokladnice). Systémovo je zabezpečená dokonalá bezpečnosť dát a plné rešpektovanie všetkých doposiaľ schválených národných normatívov na budovanie informačných systémov verejnej správy.
Asseco SPIN Public spĺňa vysoké nároky na efektívne spracovanie, aktuálnosť a dostupnosť informácií bez ohľadu na veľkosť a typ organizácie subjektu verejnej správy. Riešenie ponúka najširšiu funkcionalitu a to nielen v oblastiach ekonomických a rozpočtových agend, ale aj v oblasti sumarizácie údajov a finančného riadenia. K tomu dopomáha najmä využívanie „hrubého klienta“ a webovej aplikácie iSPIN (cloudové riešenie).
Inovatívnosť a flexibilita našich klientov je inšpiráciou aj pre nás.
I keď súčasťou dodávky je „štandardný“ Asseco SPIN Public nie je pre nás problémom upraviť funkčnosti podľa požiadaviek klienta. Aj Vy tvoríte náš systém. Nie sme vo vzťahu Dodávateľ – Odberateľ. Sme partneri.
Vždy začíname dôkladným pochopením Vašich požiadaviek a riešenia zostavujeme presne na mieru.
Pred nasadením Vám pomôžeme s analýzou aktuálneho stavu aj kľúčových indikátorov výkonnosti a poradíme s návrhom procesov.
Po implementácii systému ostávame s Vami. Monitorujeme celkový priebeh fungovania, predovšetkým kritické komponenty a zálohujeme dáta. Môžete sa spoľahnúť na našu profesionálnu podporu až do režimu 24/7. Spojte sa s nami spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje.
K dispozícii máte integrovaný portál pre klientov Moje konto, online helpdesk JIRA, telefonickú linku na operatívne poradenstvo, e-mail a využiť môžete i osobnú konzultáciu.
Ak sa rozhodnete pre profesionálne Asseco školenia, môžete sa prihlásiť do pravidelne organizovaných školení vo Vašom regióne, alebo si objednať súkromné školenie na mieru pre Vašu firmu. Oboznámime Vašich zamestnancov s možnosťami, ako čo najefektívnejšie využívať naše systémy. Podrobne vysvetlíme i najnovšie zmeny v legislatíve.
Asseco SPIN jadro je je ústredným bodom integrácie. Obsahuje všetky základné funkcionality. Patrí k nim administrácia, mandatnosť a reporting.
Rieši všetky potreby spojené s účtovaním v akomkoľvek type spoločnosti a ponúka aj veľké množstvo špecifických pod-modulov.
Modul je manažérskym nástrojom na sledovanie efektívnosti využívania finančných prostriedkov v kapitole. Skladá sa zo samostatných submodulov.
Umožňuje spracovávanie skladových pohybov, objednávkový systém vo väzbe na rozpočet, evidenciu dodávateľských a odberateľských faktúr vrátane zálohových faktúr.
Modul obsluhuje dlhodobý majetok, operatívnu evidenciu, export a import majetku, inventúru aj jeho prezentáciu.
Modul zabezpečuje evidenciu a sledovanie príjmových a výdavkových položiek rozpočtu podľa platných funkčných, ekonomických klasifikácií, zdrojov financovania a programových klasifikácií.
Zastrešujú kompletnú správu miezd, prehľady a efektívne prepojenie s relevantnými modulmi a addonmi.
Asseco SPIN Public má zapracované princípy aktuálneho účtovníctva v súlade s medzinárodnými účtovným štandardami pre verejný sektor (IPSAS). Jednotlivé moduly sú vzájomne prepojené a podporujú viaceré jazykové mutácie.
Výhodou v systéme je možnosť pre materské organizácie s väčším počtom podriadených organizácií, že jednotlivo využívajú spoločné dátové úložisko a funkčnú logiku aplikácie. Táto skutočnosť vytvára spolu s nástrojmi globálnych a lokálnych číselníkov základný predpoklad na uplatňovanie jednotnej metodiky spracovania ekonomických agend, a teda aj dosiahnutie maximálnej kvality údajov pre vytvorenie a priebežné udržiavanie dátového skladu. Každá organizácia tvorí v databáze samostatného „mandanta“, čím je v systéme udržiavaná aj nezávislá množina údajov s definovaným prístupom pre konkrétnych používateľov danej organizácie.
Požiadavky a návrhy našich zákazníkov sú pre nás vždy inšpiráciou a aj vďaka nim dokážeme rýchlo a efektívne meniť funkcionalitu Asseco SPIN Public v súlade so všetkými doposiaľ schválenými národnými normatívmi na budovanie informačných systémov verejnej správy a elektronizácie tak, aby spĺňal aj tie najprísnejšie kritériá a nároky.
Vo svojom jadre má Asseco SPIN Public zakódovanú mimoriadnu prispôsobiteľnosť a integrovateľnosť. Umožňuje rozsiahly stupeň zákazníckych úprav, ktoré v porovnateľných systémoch nájdete len veľmi ťažko. Všetky úpravy realizujeme nielen na základe neustále meniacej sa legislatívy a plošných inovácií, ale hlavne na základe požiadaviek našich zákazníkov. Súčasťou úprav býva dôkladná analýza požiadaviek, metodická a konzultačná podpora zákazníkov pri úpravách a nastaveniach systému.
Príklady úprav systému Asseco SPIN v praxi:
6 samosprávnych krajov (úrady a ich rozpočtové a príspevkové organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti), čo v číslach znamená cca 650 organizácií a 2000 užívateľov
Štátne rozpočtové a príspevkové organizácie ako
Základné technologické riešenie Asseco SPIN Public je založené na dvojvrstvovej architektúre Client/Server. Toto riešenie umožňuje zapisovať a zdieľať dáta veľkému počtu užívateľov a to v reálnom čase. Dvojvrstvová architektúra pozostáva z databázovej vrstvy postavenej na databáze Oracle a z aplikačnej a prezentačnej vrstvy postavenej na platforme Microsoft .NET Framework.
Systém Asseco SPIN Public je databázovo centrický, biznis-logika je implementovaná na úrovni databázy v databázových balíkoch, uložených procedúrach a funkciách. Podporovaná verzia databázy Oracle je minimálne vo verzii 11g.
Programovacím jazykom aplikačnej vrstvy a užívateľského prostredia je C#. Aplikácie využívajú aj komponenty tretích strán napríklad Infragistics NetAdvantage, JasperReports a pod.
Na zadávanie a spracovávanie údajov sa využíva nielen „hrubý klient“, ale aj webová aplikácia vytvorená podľa J2EE špecifikácie, ktorá je napísaná v jazyku JAVA a PL/SQL. Prevažná časť biznis logiky je napísaná v PL/SQL a zdieľaná so systémom organizácie, ktorý využíva „hrubého klienta“. Aplikácia je prevádzkovaná na aplikačnom serveri Apache Tomcat s pripojením na databázový server. Architektúra aplikácie je trojvrstvová:
Zostavy a tlačové výstupy je možné tvoriť pomocou nástroja JasperReports a aplikácia pre organizácie volá zostavy zostavy z Jasper servera.
Asseco SPIN Public pre pracovné stanice je prispôsobený všetkým verziám operačného systému Windows, vrátane podpory pre Windows 10 a 64-bit variantu.
Asseco SPIN Health je ekonomický systém určený pre oblasť zdravotníctva, postavený na modernom technologickom základe komfortného systému doplneného o špecifíká žiadúce pre spoločnosti pôsobiace v tejto oblasti.
Ide o modulárne riešenie, ktorého prínosom je nový pohľad na efektívne využívanie zdrojov a poskytuje konzistentné dáta potrebné pre všetky úrovne riadenia v zdravotníctve.
Základnou funkcionalitou ekonomického systému Asseco SPIN Health je možnosť sledovania dát ekonomického charakteru, ale aj neekonomických údajov s možnou väzbou na základné evidencie a vytvorenie si vlastných evidencií pre špecifické potreby organizácie. Uvedená vlastnosť systému umožňuje znižovať heterogénnosť IT prostredí a tým znižuje náklady na prevádzku a zvyšuje kvalitu dát.
Systém podporuje metodiku DRG – od špecifík práce s metodikou definovaných analytických účtov až po automatizovanú podporu rozpúšťania nákladov cez prepočtové kľúče.
Prehľad s komplexným systémom reportovacích Business Intelligence nástrojov pre celý manažment, kdekoľvek v dosahu internetu.
Keď rastie váš biznis, systém SPIN rastie spolu
s ním. Vďaka úpravám na mieru, modulárnosti, škálovateľnosti, multimandátnosti vás systém SPIN nebude nikdy obmedzovať.
Budete si rozumieť. SPIN totiž hovorí a myslí ako Vy, funguje vo Vašej odbornej terminológii. Vďaka funkcii voliteľných evidencií, systém používa Vaše názvoslovie.
Vďaka množstvu špecialistov v regiónoch sme Vám flexibilne k dispozícii v ktorejkoľvek fáze implementácie i počas bežnej prevádzky.
Overená platforma MS.NET, trojvrstvová architektúra a maximálna bezpečnosť. A navyše kvalitné API rozhrania na perfektnú integráciu s externými SW.
Sledujeme trendy a vnímame Vaše požiadavky. SPIN neustále vyvíjame. K lepšiemu.