Operatívne poradenstvo pre zákazníkov, ktorí majú zaplatenú systémovú podporu. Kontaktujte nás v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00 hod. Pri otázke prostredníctvom e-mailu je nutné uviesť špecifikáciu problému, firmu, kontaktnú osobu a kontakt.
Z dôvodu celofiremného školenia bude počas dní 13. a 14. februára dostupná služba denného hotline výhradne prostredníctvom e-mailových adries. Telefonická hotline linka nebude v týchto dňoch k dispozícii. Plne k dispozícii Vám opäť budeme od pondelka 17.2.
Ospravedlňujeme sa za prípadné obmedzenia, ktoré by Vám táto dočasná zmena mohla spôsobiť. Uisťujeme Vás, že všetky Vaše e-mailové požiadavky budú spracované v čo najkratšom možnom čase.
Prosíme Vás o pochopenie a ďakujeme za Vašu trpezlivosť.