eKasa - Online pripojenie registračných pokladníc na portál Finančnej správy SR.
Asseco APplus je riešenie s celosvetovou pôsobnosťou, ktoré umožňuje stredne veľkým výrobným podnikom optimálne využiť ich firemné zdroje a optimalizovať výrobné procesy. Asseco APplus je osvedčený na najviac konkurenčných trhoch v Európe ako je Nemecko, Švajčiarsko a Rakúsko.
Najnovšia verzia obsahuje niekoľko technických inovácii, v prvom rade LinkPlus, vďaka ktorému sa používateľ dostane ku každej informácii v systéme na jeden klik.
Asseco APplus je stávka na istotu. Dnes, aj v budúcnosti. Udávame trendy pre nové ERP štandardy od Microsoftu.
Vďaka dashboardom, štatistikám a vyhodnoteniam v Asseco APplus máte neustále prehľad o vašom biznise. Vašim dátam dávame okamžitý zmysel.
Bezchybná integrácia nástrojov Microsoft Office a revolučný procesne orientovaný systém.
Všetko, čo potrebujete urobiť, zvládnete pomocou jediného kliku. Navigačný koncept Asseco APplus je v porovnaní s inými systémami unikátny.
Cena systému, s ktorým je spokojných viac ako 90% klientov, vás prekvapí. V dobrom.
Sme plne pripravení na najnovšie verzie operačných systémov od Microsoft. Nielen technicky, ale aj ovládaním v dôverne známom prostredí.
Na rozdiel od klasických informačných systémov, Asseco APplus ponúka unikátnu otvorenú webovú architektúru, ktorá používateľom umožňuje okamžitý prístup ku všetkým firemným dátam. Údaje tak máte k dispozícii hocikedy a hocikde. Vďaka tomu vieme zaručiť nielen zvýšenie osobnej produktivity pri práci, ale aj vyšší pôžitok z práce.
Systém bol od podlahy vyskladaný tak, aby sa prispôsobil vašim osobným úlohám a procesom. Inteligentné workflow vás upozorní na dôležité termíny a vy máte stále dokonalý prehľad o tom, v akom štádiu sú jednotlivé štádiá zákazky alebo úlohy v projekte.
Použitie revolučnej technológie webových odkazov priamo v programe alebo možnosť dokonalej integrácie všetkých štandardných Office nástrojov umožňujú používateľom pracovať v dobre známom prostredí bez nutnosti preúčať sa na prácu v zložitom ERP systéme.
V prípade, že aj vy budete potrebovať podporu pri užívaní Asseco APplus, priamo na Slovensku máme vyškolených konzultantov a analytikov schopných riešiť akýkoľvek problém okamžite telefonicky alebo osobnou návštevou vo vašich priestoroch. Keďže ide o náš vlastný produkt, máme priamo na Slovensku aj developerov schopných zabezpečiť v reálnom čase akékoľvek aj netriviálne zmeny v programe.
Asseco APplus používa správu používateľov platformy Microsoft. Keď sa používateľ prihlási do systému Windows vo svojej firemnej sieti, pri spustení Asseco APplus ho aplikácia automaticky rozozná (SSO - Single-Sign-On) a priradí mu jeho používateľskú rolu (spravovanie práv). Používateľ sa preto pri spustení aplikácie Asseco APplus nemusí znova prihlásiť. Zobrazenie pri použití internetovej technológie v spojení s jednotným prihlásením poskytuje ideálne podmienky pre dokonalú integráciu akýchkoľvek riešení potrebných pre zvláštne oblasti v jednom používateľskom rozhraní.