Kvalita overená na najkonkurenčnejšom
trhu v Európe
Na rozdiel od klasických informačných systémov, Asseco APplus ponúka unikátnu otvorenú webovú architektúru, ktorá používateľom umožňuje okamžitý prístup ku všetkým firemným dátam. Údaje tak máte k dispozícii hocikedy a hocikde. Vďaka tomu vieme zaručiť nielen zvýšenie osobnej produktivity pri práci, ale aj vyšší pôžitok z práce.
Systém bol od podlahy vyskladaný tak, aby sa prispôsobil vašim osobným úlohám a procesom. Inteligentné workflow vás upozorní na dôležité termíny a vy máte stále dokonalý prehľad o tom, v akom štádiu sú jednotlivé štádiá zákazky alebo úlohy v projekte.
Použitie revolučnej technológie webových odkazov priamo v programe alebo možnosť dokonalej integrácie všetkých štandardných Office nástrojov umožňujú používateľom pracovať v dobre známom prostredí bez nutnosti preúčať sa na prácu v zložitom ERP systéme.
Svetová podpora priamo zo Slovenska
V prípade, že aj vy budete potrebovať podporu pri užívaní Asseco APplus, priamo na Slovensku máme vyškolených konzultantov a analytikov schopných riešiť akýkoľvek problém okamžite telefonicky alebo osobnou návštevou vo vašich priestoroch. Keďže ide o náš vlastný produkt, máme priamo na Slovensku aj developerov schopných zabezpečiť v reálnom čase akékoľvek aj netriviálne zmeny v programe.
Využívame špičkové technológie
a štandardy
Asseco APplus používa správu používateľov platformy Microsoft. Keď sa používateľ prihlási do systému Windows vo svojej firemnej sieti, pri spustení Asseco APplus ho aplikácia automaticky rozozná (SSO - Single-Sign-On) a priradí mu jeho používateľskú rolu (spravovanie práv). Používateľ sa preto pri spustení aplikácie Asseco APplus nemusí znova prihlásiť. Zobrazenie pri použití internetovej technológie v spojení s jednotným prihlásením poskytuje ideálne podmienky pre dokonalú integráciu akýchkoľvek riešení potrebných pre zvláštne oblasti v jednom používateľskom rozhraní.
Vyťažte maximum z vašej výroby vďaka umelej
inteligencii v softvéri Asseco APplus
Ponúkame vám najnovšie riešenia na báze umelej inteligencie pre:
- personalizované dashboardy
- detekciu anomálií
- optimalizáciu skladu
INTELIGENTNÁ PERSONALIZÁCIA – PERSONALIZOVANÉ DASHBOARDY
Náš inovatívny systém na báze AI vám odporúča vhodné súčasti systému založené na vašom skutočnom využití Asseco APplus - od odporúčaných zoznamov, cez návrh grafických prehľadov až po relevantné workflow.
- Odporúčania ako upraviť dashboard prostredníctvom analýzy na báze AI
- Ľahká konfigurácia vašej individuálnej úvodnej stránky
- Žiadne časovo náročné preklikávanie sa cez katalóg rôznych dashboardov
- Všetky informácie, ktoré sa vás týkajú, na prvý pohľad
INTELIGENTNÝ PODNIK – DETEKCIA ANOMÁLIÍ
Vďaka použitiu neurónových sietí je modul Asseco APplus AI na detekciu anomálií schopný identifikovať zložité vzorce a vzťahy, ktoré naznačujú chyby vo výrobnom procese alebo blížiace sa poruchy. Týmto spôsobom je možné obmedziť množstvo odpadu a vykonať údržbu predtým, ako sa stroj úplne zastaví.
- Analýza vašich výrobných procesov založená na umelej inteligencii
- Identifikácia konštelácií kritických parametrov
- Eliminácia nepodarkov a prestojov
INTELIGENTNÁ ANALÝZA PRODUKTOV – OPTIMALIZÁCIA SKLADU
Inteligentná optimalizácia skladu v Asseco APplus analyzuje vaše súčasné zásoby a na tomto základe vytvára plán optimalizácie so zreteľom na správny výber tovarov, ktoré sa majú uskladniť, alebo na body dôležité pri opätovnom objednávaní tovaru. To sa realizuje prostredníctvom inovatívneho klastrovania pomocou umelej inteligencie, ktoré automaticky priraďuje existujúci tovar definovaným kategóriám.
- Optimalizácia parametrov skladu, ako napríklad typ plánovania položiek alebo minimálna zásoba
- Jednoznačná úspora času v porovnaní s manuálnou optimalizáciou
- Je možné dosiahnuť zníženie zásob až o 20 percent
Asseco APplus - efektívnosť a pohodlie
pre vaše projektové riadenie
Organizácia projektu s Asseco APplus
Vďaka projektovom riadení Asseco APplus máte kedykoľvek na jeden klik k dispozícii správne informácie rýchlosťou blesku, čo vám umožní efektívne organizovať vaše projekty. Zákazky je možné riadiť, rovnako ako projekty, už aj vo fáze ponuky a plánovania. Šetrí to čas a výrazne znižuje množstvo práce.
Komponenty riešenia Asseco APplus:
- Riadenie viacerých projektov
- Grafické plánovanie zdrojov
- Monitorovanie nákladov na projekt
- Kalkulácia projektu (predbežná a konečná kalkulácia vrátane simultánnej kalkulácie)
Asseco APplus: kľúčové body pre plánovanie a kontrolu
Asseco APplus sa vyhýba nadbytočnému ukladaniu údajov a udržuje všetky transakcie vždy aktuálne. To znamená, že náklady a zdroje je možné plánovať už aj vo fáze ponuky. Projektové riadenie tiež podporuje predaj tým, že je priamo integrovaný do CRM aktivít už vo fáze akvizície. Následne je pomocou projektového riadenia možné centrálne riadiť a kontrolovať tvorbu ponúk a plnenie zákaziek.
Komplexné funkcie pre efektívne riadenie projektu
Projektové riadenie Asseco APplus okrem iného ponúka:
Hrubé plánovanie
Pomocou projektového riadenia Asseco APplus je možné definovať projekty už v počiatočnej fáze životného cyklu projektu, ako aj definovať požiadavky na zdroje. Na tomto základe je možné zhruba naplánovať termíny a náklady. Vo fáze realizácie projektu je možné jednému projektu prideliť ľubovoľný počet jednotlivých zákaziek.
Monitorovanie nákladov na projekt
Monitorovanie nákladov na projekt integruje náklady, ktoré boli zaznamenané na projekte (materiál, práca, atď.) s približne špecifikovanými nákladovými položkami z fázy plánovania a začatia projektu, ktoré boli pridelené projektu prostredníctvom zaznamenávania nákladov na projekt. Takto sa vytvorí úplný prehľad všetkých nákladov, ktoré vznikli na projekte. Tieto informácie môžu byť následne použité na analýzu úspešnosti projektu na základe generovaných výnosov.
Kratšie doby výrobných cyklov, vyššia
produktivita, vysoká presnosť plánovania.
TO NAJLEPŠIE Z ASSECO APPLUS
- Rámcové dohody o nákupe a predaji
- Štandardné dlhodobé odvolávky
- Jemné odvolávky
- Preprava
- Správa obalov
- Konsignačný sklad
- Očakávané dobropisy
Detailné plánovanie
Asseco APplus je výhľadový, komplexný a podrobný plánovací nástroj na správu celého dodávateľského reťazca spoločnosti. Používatelia majú k dispozícii celú škálu jednoduchých, užívateľsky prívetivých nástrojov a filtrovacích funkcií na automatické plánovanie. Akékoľvek následné kroky, ako je plánovanie materiálu alebo generovanie návrhov objednávok, môžu tiež prebehnúť automaticky, ak je to potrebné. Informácie o výrobných zákazkách a operáciách sa zobrazujú vo forme plánovacej tabule (Ganttov diagram). Týmto spôsobom je pomocou plánovania dopredu možné identifikovať a graficky zobraziť operácie a termíny, ktoré by sa inak nemuseli stihnúť včas.
EDI procesy
Priebeh všetkých obchodných procesov medzi zákazníkom a dodávateľom prebieha na základe štandardizovaných procesov elektronickej výmeny údajov (EDI). Asseco APplus sa spolieha na osvedčený Business Integration Server (BIS) na báze XML od spoločnosti SEEBURGER AG. Alternatívne je k dispozícii platforma myOpenFactory. Vďaka svojej komplexnej funkčnosti poskytuje riešenie väčšiu transparentnosť, rýchlejšie reakčné časy a vyššiu spoľahlivosť procesu. Výsledkom je zredukovanie až na nevyhnutný obsah. Ďalšou veľkou výhodou myOpenFactory je schopnosť spojiť sa so všetkými obchodnými partnermi pomocou jediného rozhrania.
Zber dát zo strojov
Či už ide o zaznamenávanie času na zákazke alebo času práce personálu – pomocou optimalizovaného a zabezpečeného zberu podnikových dát v APplus sa všetky informácie týkajúce sa príslušných firemných procesov hladko prepájajú. To platí bez ohľadu na to, či sa údaje týkajú personálu, objednávok alebo materiálov. Pomocou tejto funkcie máte vždy povedomie o skutočnom stave procesov v spoločnosti, a to po pár kliknutiach myšou. Údaje sa zaznamenávajú pomocou kvalitných priemyselných terminálov.