Rezervácie: Príjem a evidencia rezervácií jednotlivcov alebo celých skupín s možnosťou zafixovania konkrétnych izieb. Prebookovanie hotela prostredníctvom rezervácií na typ izby. Automatické potvrdzovanie rezervácií po prijatí zálohy.
Alokácie: Prehľadná evidencia a sledovanie kapacít pridelených cestovným kanceláriám a skupinám. Pomocou alokácie dokážete variabilne meniť maximálne dostupný počet izieb pre skupiny a sledujete aktuálny stav.
Príchod a odchod hostí: Ubytovanie hosťa umožňuje priradenie požiadaviek na služby, účtovanie, spôsob platby alebo vzhľad záverečného účtu. Pri odchode je stav účtu automaticky kontrolovaný. Dostupný je aj čiastočný odchod, keď sa izba uvoľní, ale účet hosťa ostáva otvorený. Nechýbajú funkcie ako predčasný odchod, predčasný príchod, zrušenie príchodu alebo zmrazenie účtu.
Rezervácia priestorov: Evidencia pomocou grafického prehľadu miestností, služieb, personálu alebo iných priestorov (športové, relaxačné, wellness) obsahuje ich objednávanie, účtovanie a plánovanie vrátane väzby na ubytovaných hostí alebo objednávky. Široké použitie pre kongres, wellness, športoviská, rekreačné zariadenia a pod.
Stáli hostia: Vernostný systém pre evidenciu stálych hostí identifikuje návštevníkov pri príchode na základe vernostnej karty a umožňuje automatizované prideľovanie zliav. Samozrejmosťou sú detailné štatistiky a rozšírenie číselníkov pre marketingové potreby ako aj evidenciu firiem.
Cenotvorba: Komplexné nástroje pre efektívnu tvorbu cenníkov, pravidiel poskytovania zliav a individuálnych cien, ktoré vykonávajú automatický výpočet výslednej ceny ubytovania bez zásahu recepcie. Podporuje tvorbu balíkov a účtovanie doplnkových služieb s osobitnými pravidlami cenotvorby.
FlexiRate: Externý systém, ktorý poskytuje centrálnu správu cenotvorby aj pre viaceré ubytovacie zariadenia naraz. Je plne integrovaný do systému Asseco HOREC, ceny za ubytovanie sú priraďované bez zásahu obsluhy. Riešenie FlexiRate je dodávané v spolupráci s treťou stranou.
Pokladňa: Vystavenie záverečného účtu, fakturácia, platba cudzou menou a zálohy sú samozrejmosťou. Pokladňa zastrešuje aj predaj služieb a doplnkových tovaru vrátanie sledovania stavu zásob. Asseco HOREC zároveň podporuje pripojenie s fiskálnymi tlačiarňami (v súlade so zákonom 289/2009 Z.z. o používaní elektronickej registračnej pokladnice).
Uzávierky a prehľady: Všetky dôležité informácie o hosťoch, účtoch, stave pokladne a zásob, objednaných službách, finančných operáciách, tržbách a obsadenosti. Automatické generovanie potrebných výstupov a štatistík.
Prepojenie na systém Asseco BLUEGASTRO: Komplexné a plne kompatibilné prepojenie s vlastným reštauračným systémom firmy Asseco Solutions. Prepojenie na úrovni skladov umožňuje jednotnú evidenciu v systéme Asseco BLUEGASTRO skladové pohyby ako nákup, vrátenie, medzistrediskové výdaje aj inventúry sú automaticky zasielané do systému Asseco HOREC. Predaje zo systému Asseco HOREC sú prenášané do systému Asseco BLUEGASTRO, kde je možné vykonať odbyty. Prepojenie na úrovni ubytovaných hostí umožňuje položkový prenos tržieb z gastro stredísk na účet ubytovaného hosťa. Pre kontrolné účely systém Asseco HOREC umožňuje vytlačiť kópie pôvodných účteniek, ktoré vznikli v systéme Asseco BLUEGASTRO. Samozrejmosťou je automatická synchronizácia ubytovaných hostí vrátane okamžitého prenosu zmien údajov ako aj možnosť identifikácie ubytovaného hosťa kartou.
Externé zariadenia a systémy: K dispozícií je celý rad prepojení na rôzne systémy vrátane zámkových kariet, prostredníctvom ktorých je možné vybudovať komplexný informačný systém. Prepojenie s PAY-TV, telefónmi, turniketmi a inými externými systémami generujúcimi tržby zaručuje automatický presun tržby na účet hosťa. Využitie nájdu aj zariadenia ako sú čítačky čipových kariet stálych hostí alebo čítačky dokladov. Uvedený modul hotelovej recepcie je rozsiahly a komplexný systém spájajúci požiadavky náročnej prevádzky recepcie s vysokým štandardom jednoduchosti, rýchlosti a prehľadnosti obsluhy. Doplnením o ďalšie moduly sa značne zvýši jeho využiteľnosť vo Vašom zariadení.
Reporting a OLAP: Flexibilný a prehľadný pohľad na dáta, ako sú rezervácie, pobyty, služby a účty. K dispozícii je aj filtrovanie a exportovanie do bežných formátov.