Novinky

Najnovšie informácie zo sveta Asseco Solutions, 
aktuálne tlačové správy, aktuálne novinky z našich 
produktov a ďalšie inšpiratívne témy na jednom mieste.
Späť na všetky novinky

3 populárne nástroje pre vzdialený prístup na PC

Nástroje pre vzdialený prístup umožňujú technikovi získať prístup k počítaču, aj keď je na inom mieste. Počítač, ku ktorému je potrebné získať prístup, musí byť prístupný cez sieťové pripojenie alebo cez internet. Tieto nástroje vedia byť užitočné nielen pre firmy, ale aj pre verejnosť. Dávajú používateľovi možnosť používať domáci počítač aj keď je mimo domova. To znamená, že vzdialený používateľ nemusí napríklad kopírovať dôležité súbory alebo môže využívať väčší výpočtový výkon domáceho (hostiteľského) počítača z oveľa menšieho mobilného zariadenia.
Nižšie vám ponúkame prehľad niekoľkých riešení, ktoré sú dostupné na trhu. (Riešenia nie sú dostupné v portfóliu Asseco Solutions.)

LogMeIn


(zdroj: https://www.logmein.com/)

Ceny a softvérové ​​plány LogMeIn

Plány LogMeIn Pro sú z hľadiska funkcií rovnaké, ale líšia sa z hľadiska prístupu. Všetky plány zahŕňajú prístup na vzdialenú pracovnú plochu, 1 TB úložiska súborov a podporu viacerých monitorov. Cena je stanovená za mesiac a účtuje sa ročne.
 
(zdroj: https://www.logmein.com/pro)
Zahŕňa prístup pre dve, päť, 10, 25 alebo 50 pripojení za 30 €, 70 €, 127 €, 291€ a 541 € mesačne. K príslušným hostiteľským počítačom sa v každom prípade môže pripojiť neobmedzený počet používateľov. Nakoniec plány obsahujú jednu, tri, 5, 10 alebo 15 licencií správcu hesiel LastPass Premium.                
Existujú aj cennejšie verzie softvéru s funkciami, ako napríklad vzdialené vyhľadávanie a odstraňovanie súborov, antivírus, verzia Rescue pre technikov podpory a správu IT s možnosťami, ktoré zahŕňajú schopnosť reštartovať vzdialený počítač a automaticky sa znova pripojiť, keď sa znova naštartuje. Na rozdiel od TeamViewer, nemá LogMeIn bezplatnú verziu, môžete si však ľubovoľný plán LogMeIn vyskúšať na 14 dní zadarmo.

Funkcie

  • Prístup naprieč platformami: LogMeIn Pro ponúka prístup na všetkých platformách - Windows PC, Mac a mobilné zariadenia.
  • Zabezpečenie: Softvér vyžaduje dvojfaktorové overenie (prihlasujeme sa nielen heslom, ale zväčša aj nejakým dočasným pinom, ktorý nám môže prísť napr. na mail alebo mobil). LogMeIn používa komunikáciu SSL / TLS, rovnaký protokol, aký sa používa v online bankovníctve. Táto platforma na vzdialený prístup umožňuje rôzne techniky prihlasovania pomocou série hesiel a prihlasovacích údajov. Umožňuje tiež uzamknúť účty alebo určité adresy IP po nastavenom počte nesprávnych prihlásení.
  • Komunikačné funkcie: Shared whiteboard umožňuje vám a ďalším používateľom spolupracovať, keď je na vzdialenom počítači niekto iný. Na rozdiel od clipboard, ku ktorej máte prístup iba vy, umožňuje whiteboard všetkým v rámci vzdialenej relácie uverejňovať príspevky na tabuli a zdieľať nápady v reálnom čase. Text môže upraviť ktorýkoľvek prispievateľ a potom ho skopírovať a vložiť z tabule do iného programu na ľubovoľnom počítači, ktorý je súčasťou vzdialenej relácie.
  • Viac jazykov: Vzdialená správa prostredníctvom LogMeIn Pro je ideálna v prípade medzinárodnej komunikácie, pretože táto platforma na vzdialený prístup je k dispozícii v 12 jazykoch.
  • Škálovateľnosť: Váš plán LogMeIn Pro sa môže prispôsobiť vašim potrebám. Môžete kedykoľvek zavolať spoločnosti a zmeniť alebo zrušiť automatické obnovenie.

 Vzdialená správa PC s LogMeIn:

 Pre a proti

  • Prehľadné a jednoduché rozhranie
  • 24/7 telefonická podpora
  • 1TB cloudové úložisko, správa súborov
  • Cena
  • Mohla by sa zlepšiť kvalita pripojenia

 BeyondTrust

(zdroj: https://www.beyondtrust.com/solutions#secure-remote-access)

Cloudový plán: Tento plán je k dispozícii pre tímy, ktoré požadujú pokročilé funkcie. Cena je 1517 € za súbežnú licenciu, ktorá sa účtuje ročne.
Plán vlastnených zariadení: Aj tento plán je pre tímy, ktoré vyžadujú pokročilé funkcie. Umožňuje vám nasadenie na mieste alebo vo vašom dátovom centre a ide o jednorazový nákup. Informácie o cenách sú k dispozícii iba po kontaktovaní spoločnosti s cieľom prediskutovať vaše konkrétne potreby.
BeyondTrust taktiež ponúka sedemdňovú bezplatnú skúšobnú verziu na vyskúšanie služieb.

Výhody vzdialenej podpory BeyondTrust

Zabezpečený prístup

BeyondTrust funguje prostredníctvom vysoko zabezpečeného rozhrania, ktoré umožňuje autorizovaným používateľom spravovať, monitorovať a riadiť vzdialený prístup k základným systémom a zariadeniam. Dodávatelia, zamestnanci a ďalšie osoby s oprávneným prístupom sú sledovaní, aby sa zachovala integrita systému.

Správa hesiel

Oprávneným používateľom je možné pomocou softvéru zabezpečiť kvalitnú ochranu. Ich heslá sú zabezpečené v trezore pomocou viacerých úrovní zabezpečenia. To zabraňuje neoprávneným používateľom získať prístup k citlivým údajom. Prístup do systému majú iba vlastníci a používatelia so správnymi bezpečnostnými oprávneniami.

Podpora viacerých systémov 

BeyondTrust môže pomôcť podnikom získať vzdialený prístup k viacerým zariadeniam a nasadiť služby pomocou jedného vysoko zabezpečeného softvéru. Tento nástroj pracuje bez problémov s operačnými systémami iOS, Android, Linux, Mac a Windows. Používatelia môžu pre lepšiu produktivitu ľahko vykonávať svoje úlohy na ktorejkoľvek z týchto platforiem v kancelárii alebo na cestách.

Spoľahlivé pripojenie

Vďaka softvéru sa profesionáli v oblasti zabezpečenia a zástupcovia podpory nebudú musieť obávať prerušenia pripojenia počas práce. Tento nástroj zaisťuje používateľom prístup k spoľahlivému pripojeniu, čo im umožňuje riešiť problémy bez pripojenia.

Vzdialená správa PC s BeyondTrust:

Pre a proti

 TeamViewer

(zdroj: https://www.teamviewer.com/en/)
TeamViewer je plnohodnotná podniková aplikácia pre vzdialený prístup a zdieľané stretnutia, ktorá funguje na všetkých desktopových a mobilných platformách vrátane Windows, macOS, Android, iOS a dokonca aj Chrome OS a BlackBerry OS. Ide o ľahko použiteľné riešenie, ktoré ponúka dlhý zoznam funkcií a bezpečnostných protokolov, aby boli vaše vzdialené interakcie efektívne a bezpečné.

Ceny a plány TeamViewer

TeamViewer je zadarmo pre osobné použitie, ale ak ho chcete používať v komerčnom prostredí, budete si musieť kúpiť obchodnú licenciu TeamViewer. Okrem bezplatného plánu sú k dispozícii aj tri ročné predplatné.

(zdroj: https://www.teamviewer.com/en/buy-now/)
Program pre jedného používateľa stojí 27,90 € mesačne a umožňuje jednému licencovanému používateľovi iniciovať jednu reláciu súčasne. Vďaka plánu pre viacerých používateľov (57,90 € mesačne) môže reláciu vytvoriť viac ako jeden používateľ. Nakoniec plánpre tímy (124,90 € mesačne) umožňuje viacerým členom tímu pracovať s viacerými pripojeniami až prostredníctvom troch otvorených relácií.

Niektoré z funkcií tohto systému na vzdialenú správu PC

Prenos súborov: Súbory prenášate pomocou štandardného rozhrania TeamViewer s dvoma oknami alebo môžete súbory jednoducho presúvať z jedného počítača do druhého. K dispozícii je tiež funkcia kopírovania a vkladania, takže ak potrebujete preniesť iba jednu informáciu do iného dokumentu, môžete tak urobiť bez prenosu celého súboru.
Záznam relácie: Môžete nahrávať relácie a komprimovať ich do súborov, ktoré je možné zdieľať. Táto funkcia je obzvlášť užitočná na odosielanie prezentácií a školenie.
Zoskupenie: V rámci každej licencie vytvorte rôzne skupiny kanálov, aby rôzni používatelia mali prístup k tým, ktoré potrebujú.
Personalizovaná značka: TeamViewer môžete prispôsobiť svojimi farbami, logom, textom, kontaktmi, formulárom spokojnosti zákazníkov a tlačidlom SOS.
Okamžitý chat: Viaceré funkcie chatu, ako napríklad textový chat, tabuľa, HD VoIP a HD videokonferencie, zjednodušujú komunikáciu medzi vami a ostatnými. TeamViewer je k dispozícii v 30 rôznych jazykoch.

Integrácia TeamViewer s Microsoft Teams

Rozširuje platformu o vzdialené ovládanie zariadení a rozšírené možnosti vzdialenej podpory. Vývojári produktov alebo zástupcovia technickej podpory môžu teraz využívať okamžitý vzdialený prístup k zariadeniam, živé zdieľanie obrazovky a vizuálnu podporu rozšírenej reality.


(zdroj: https://www.teamviewer.com/en/integrations/microsoft-teams/)

Benefity:

 Vzdialená správa PC s TeamViewer:

 Pre a proti

Nástroje pre vzdialený prístup a podporu sa používajú hlavne v podnikaní. Obzvlášť sa vyskytujú v situáciách, keď IT oddelenie slúži veľkému počtu používateľov v celej organizácii. Softvér je nevyhnutný, ak je oddelenie podpory umiestnené v inej budove ako komunita používateľov. Dajú sa však využiť aj v domácom prostredí, keď sa potrebujeme dostať na náš domáci počítač.
Pri výbere sa pozeráme hlavne na funkcie, ktoré budeme potrebovať a využívať, na cenu a benefity toho ktorého softvéru. Taktiež vieme využiť bezplatné skúšobné verzie, alebo verziu zdarma pre osobné použitie od TeamViewer. 
Zdroje:
https://www.atera.com/what-is-remote-access-software/#:~:text=Remote%20access%20software%20enables%20a,connection%20or%20across%20the%20internet.
logmein
https://www.logmein.com/
https://www.techradar.com/reviews/logmein-pro-review
https://www.trustradius.com/products/logmein-pro/reviews
https://www.pcmag.com/reviews/logmein
https://www.business.com/reviews/logmein/#:~:text=LogMeIn%20Pro%20is%20excellent%20remote,tools%20and%20secure%20data%20transfers.
beyondtrust
https://www.beyondtrust.com/solutions#secure-remote-access
https://www.capterra.com/p/86962/Bomgar/
https://www.business.com/reviews/beyondtrust/#:~:text=The%20Verdict,option%20for%20tech%2Dsavvy%20users.&text=View%20all%20our%20recommendations%20for,on%20our%20best%20picks%20page.
https://comparecamp.com/bomgar-remote-support-review-pricing-pros-cons-features/
https://www.softwareadvice.com/remote-support/bomgar-profile/reviews/
teamviewer
https://www.teamviewer.com/cs/
https://www.techradar.com/reviews/teamviewer#:~:text=Our%20Verdict,screen%20sharing%20and%20conferencing%20tools.
https://www.pcmag.com/reviews/teamviewer
https://www.business.com/reviews/teamviewer/
https://www.teamviewer.com/en/integrations/microsoft-teams/
#podnikové IT riešenia#podnikové systémy#podnikové IS#podnikový informačný systém
Pripravil: Kristián Stopka
Publikované: 16.06.2021
Kategória: Blog
Asseco Solutions je stále SuperbrandsERP V ČASE PANDÉMIE

Súhlasíte s používaním cookies na našej webovej stránke?

Na tejto webovej stránke používame súbory cookies. Podrobné informácie o používaní súborov cookies sú uvedené v záložke O cookies. Zobraziť viacPokiaľ súhlasíte s použitím všetkých cookies (technických, analytických i reklamných- marketingových), kliknite nižšie na tlačítko „Povoliť všetko.“ Ak chcete prijať, respektíve odmietnuť iba niektoré cookies podľa kategórií, vyberte príslušné cookies a kliknite nižšie na tlačítko „Povoliť výber.“ Uskutočnené nastavenie cookies môžete kedykoľvek zmeniť.

Zobraziť detaily

Súhlasíte s používaním cookies na našej webovej stránke?

Na tejto webovej stránke používame súbory cookies. Podrobné informácie o používaní súborov cookies sú uvedené v záložke O cookies. Zobraziť viacPokiaľ súhlasíte s použitím všetkých cookies (technických, analytických i reklamných- marketingových), kliknite nižšie na tlačítko „Povoliť všetko.“ Ak chcete prijať, respektíve odmietnuť iba niektoré cookies podľa kategórií, vyberte príslušné cookies a kliknite nižšie na tlačítko „Povoliť výber.“ Uskutočnené nastavenie cookies môžete kedykoľvek zmeniť.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webovej stránky a musia byť aktívne.

Analytické cookies slúžia pre anonymný zber dát zákazníckeho správania a návštevnosti našej webovej stránky, ktoré nám umožňujú webovú stránku vylepšovať.

Vďaka marketingovým cookies bude používanie našej webovej stránky prispôsobené vašim preferenciám a bude vám zobrazovaná relevantnejšia reklama.

Váš súhlas sa vzťahuje na doménu assecosolutions.sk