Vážení zákazníci,

vzhľadom na mimoriadnu situáciu sme sa v rámci zachovania vášho aj nášho zdravia rozhodli presunúť našich zamestnancov na home office.
Zároveň by sme vás však chceli ubezpečiť, že naše služby aj pracovníci sú vám k dispozícii bez zmien a všetko funguje v štandardnom režime.

Tím Asseco Solutions.
Call Centrum a Hotline
Služby nášho Call Centra, tak ako telefonický aj emailový hotline, je možné využívať aj počas mimoriadnej situácie v nezmenenom režime. Sme pripravení poskytnúť operatívne poradenstvo zákazníkom, ktorí majú zaplatenú systémovú podporu v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00 hod. Pri otázke prostredníctvom e-mailu je nutné uviesť špecifikáciu problému, firmu, kontaktnú osobu a kontaktné údaje.
Telefónne čísla a emaily k jednotlivým produktom nájdete na tomto linku.
Online komunikácia cez aplikáciu Teams
Všetky osobné hromadné stretnutia sú dočasne zrušené. Pre organizovanie spoločných stretnutí sme sa rozhodli používať digitálne prostriedky. Preto Vám odporúčame, aby ste pre online komunikáciu s našimi pracovníkmi využívali aplikáciu Teams, ktorú spoločnosť Microsoft v súčasnosti poskytuje zdarma.
Pre čo najjednoduchšie užívanie odporúčame inštaláciu aplikácie Teams priamo do vášho PC, notebooku alebo mobilného zariadenia. Stiahnuť sa dá z tejto stránky.
Alternatívne sa dá pripojiť ku stretnutie aj cez webový prehliadač, odkaz na zoznam podporovaných webových prehliadačov nájdete tu.
Hardvérové požiadavky pre natívne aplikácie Teams nájdete na tomto linku.
Návod na pripojenie sa na schôdzku cez pozvánku, ktorú Vám mailom pošle náš zamestnanec: https://assecosolutions.sk/pripojenie-ku-schodzke.pdf
Ak uprednostňujete iné komunikačne nástroje (Skype, Whatsapp a pod.), neváhajte kontaktovať našich pracovníkov (telefonicky, mailom) a po dohode môžete vaše online „stretnutie“ uskutočniť aj prostredníctvom Vami preferovanej aplikácie.